click sini

Sunday, May 22, 2011

Nur kasih

Lepas tengok nur kasih the movie semalam tiba-tiba nak buat blog.kenapa?
Mungkin sebab terpengaruh dengan adam yg tulis kisah cinta dia dgn nur amina saat2 dia nak mati tapi tak jadi.
Tiba-tiba timbul kesedaran"kalau aku meninggalkan dunia ni..apakah yang ada utk dikenang oleh orang-orang yang aku tinggalkan?"
Maka inilah blogku..doa doakan la ini bukan entry ku yang pertama dan terakhir.amin. Lagipun suami menyokong penulisan blog ni..masih tergiang giang ditelinga. "abang sokong...abang akan jadi peminat setia sayang"..pergh nur kasih habis suamiku! banyak la tergiang giang padahal whatsapp je..
Ok la rasanya ni je kot untuk entry pertama. Jam hampir menunjukkan pukul delapan pagi..nak siap siap pergi pasar cina kat bukit Indah.
Pasar ni macam pasar malam tapi pagi dan 95% pelanggan dan penjual adalah cina,aku suka pegi pasar ni sebab buah-buahan, sayur-sayuran dan ikan2 dia fresh dan ada jugak jual-jual baju fesyen artis-artis Hong Kong dengan harga murah.So, kalau korang nmpak aku punya style ala-ala pelakon hong kong..faham faham je la okayyy.
mungkin next entry adalah tentang pasar ni kot.sama-samalah kita saksikan.Haruslah pikul camera sana sini lepas ni kan? blogger la katakan..hihi
Nak pakai tudung gaya apa nak pegi pasar ni? hana tajima ke ogy ahmad daud?

p/s Apa persamaan Tiz Zakiyah dgn Afida Ess ekk? masih menjadi tanda tanya...Nur Kasihhh

No comments:

Post a Comment